7.6.13

SHOP | Original Sales



I’m going to write this post in Dutch because this shop only delivers in Belgium and the Netherlands. Sorry to all my international readers!

Dag landgenootjes en noorderburen, wat is het raar om een post in het Nederlands te schrijven! Maar voor alles is er een eerste keer, toch?
Deze blogpost bevat zelfs nog een ‘eerste keer’ : mijn allereerste samenwerking! Het is een (voorlopig) eenmalige samenwerking en ze is dus niet zo groot maar dat neemt niet weg dat ik er heel blij mee ben ; hier heb ik zo lang op gewacht!

Bon, genoeg rond de pot gedraaid! Laten we tot de kern/het doel van deze blogpost komen, de Facebook-shop Original Sales aan jullie voorstellen.
Als modeliefhebster ben ik altijd op zoek naar nieuwe spulletjes en shops die ik nog niet ken. Tijdens één van mijn vele zoektochten kwam ik bij Original Sales terecht.
Natuurlijk heb ik al gekocht bij deze shop (onder het motto “Life is too short, when you see something you want, buy it.”) want het zo maar raar en ietwat schijnheilig zijn om jullie een shop aan te raden als ik er zelf geen ervaringen met heb.
Pluspunten van deze shop : 2 vriendelijke dames, toffe spulletjes, eerlijke prijzen, snelle levering, …
Ook tof en interessant om te weten is dat ze regelmatig winacties organiseren, kortingen geven, etc.
In juli zal er hun logo uitgebracht worden, er zal een fotoshoot worden gehouden van de collectie én een kijkdag voor de klanten.

Dus waar wacht je nog op?! Ga vlug een kijkje nemen op de Facebook-pagina van Original Sales en vergeet deze zeker niet te liken als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe spulletjes, acties, kortingen, give-aways, …

Op bovenstaande foto’s kan je enkele favorieten van mij zien die te verkrijgen zijn bij Original Sales. Sommige zijn nu al te koop, op anderen is het nog eventjes wachten. 

1 comment: